Gazisenol
Kayıtlı Üye
1992 Tarihinde Siirt Eruh Da Askerlik Görevimi Yaparken Teröristlerle Çıkan Çatışmada Mayına Basma Sonucu 2 Ayağımı Kaybettim
Ben 05.04.2024 Tarihinde Yenibosna Park Otomotivden Tiggo 7 Pro Araç Satın Aldım Evime Doğru Giderken E5 Çıktığımda Aracımın Aşırı Derecede Sola Kaydığını Fark Ettim Servisle Görüşüp Aracımı Götürdüm 4 5 Saat Kadar Bekledim Yapıldı Dediler Tekrar E5 Çıktığımda Yam Olmamıştı Yine Hafiften Sola Çekiyordu 2ye Götürdüm Tekrar 4 5 Saat Bekledim Yapıldı Diye Tekrar Teslim Aldım Denediğimde Bu Seferde Fazla Kaçırmışlar Ayarı Bu Seferde Hafiften Sağa Çekmeye Başladı Bende Bir Türlü Yapamıyorlar Diyerek Şikayette Bulundum Gereğinin Yapılacağını Ve Özür Dileneceğini İlgileneceklerini Düşünürken Servisten Bana Dönüldü Ve Şenol Bey Şikayetiniz Varmış Aracınızı Getirin Gerekeni Yapalım Deyince Sevindim Sevincim Başlar Başlamaz Yanlız Aracı Kontrol Edelim Bir Şey Çıkmayıp Bir Tek Rot Ayarı Yapılacak Rotta 1.500 + KDV Demezler Mi Bana Ben Bu Aracımı Park Otomotivden Sıfır Olarak Aldığımda Bildirmişim Böyle Bir Hatası Var Diye Benden Ne Parası İsteniyor Anlamış Değilim Ben Bu Zamana Kadar Araç Alıp Bindim İlk Defa Duyuyorum CHERY Markası Malının Arkasında Durmadığını Ben Böyle Bir Saçmalık Saygısızlık Ukalaca Davranmaları Telefonda Bir Müşteriye Hatası Olmayan Bir Soruna Siz Bir Düşünün 1.500 + KDV ye Karar Verirsiniz Bizde Gerekeni Yaparız Diyerek Telefonu Kapattılar Ben Bu YENİBOSNA PARK OTOMOTİV Ve CHERY GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN ŞİKAYETCİYİM Haklarında Gerekenin Yapılmasını ARZ Ederim
Ben 05.04.2024 Tarihinde Yenibosna Park Otomotivden Tiggo 7 Pro Araç Satın Aldım Evime Doğru Giderken E5 Çıktığımda Aracımın Aşırı Derecede Sola Kaydığını Fark Ettim Servisle Görüşüp Aracımı Götürdüm 4 5 Saat Kadar Bekledim Yapıldı Dediler Tekrar E5 Çıktığımda Yam Olmamıştı Yine Hafiften Sola Çekiyordu 2ye Götürdüm Tekrar 4 5 Saat Bekledim Yapıldı Diye Tekrar Teslim Aldım Denediğimde Bu Seferde Fazla Kaçırmışlar Ayarı Bu Seferde Hafiften Sağa Çekmeye Başladı Bende Bir Türlü Yapamıyorlar Diyerek Şikayette Bulundum Gereğinin Yapılacağını Ve Özür Dileneceğini İlgileneceklerini Düşünürken Servisten Bana Dönüldü Ve Şenol Bey Şikayetiniz Varmış Aracınızı Getirin Gerekeni Yapalım Deyince Sevindim Sevincim Başlar Başlamaz Yanlız Aracı Kontrol Edelim Bir Şey Çıkmayıp Bir Tek Rot Ayarı Yapılacak Rotta 1.500 + KDV Demezler Mi Bana Ben Bu Aracımı Park Otomotivden Sıfır Olarak Aldığımda Bildirmişim Böyle Bir Hatası Var Diye Benden Ne Parası İsteniyor Anlamış Değilim Ben Bu Zamana Kadar Araç Alıp Bindim İlk Defa Duyuyorum CHERY Markası Malının Arkasında Durmadığını Ben Böyle Bir Saçmalık Saygısızlık Ukalaca Davranmaları Telefonda Bir Müşteriye Hatası Olmayan Bir Soruna Siz Bir Düşünün 1.500 + KDV ye Karar Verirsiniz Bizde Gerekeni Yaparız Diyerek Telefonu Kapattılar Ben Bu YENİBOSNA PARK OTOMOTİV Ve CHERY GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN ŞİKAYETCİYİM Haklarında Gerekenin Yapılmasını ARZ Ederim