Web Analytics Made Easy - Statcounter

Şikayet Chery bayisi ile yaşadığım sorun ve pişmanlık

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gazisenol
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 15

Gazisenol

Kayıtlı Üye
Konular
1
Mesajlar
1
Aldığı Beğeni
0
Konum
BEYLİKDÜZÜ
1992 Tarihinde Siirt Eruh Da Askerlik Görevimi Yaparken Teröristlerle Çıkan Çatışmada Mayına Basma Sonucu 2 Ayağımı Kaybettim

Ben 05.04.2024 Tarihinde Yenibosna Park Otomotivden Tiggo 7 Pro Araç Satın Aldım Evime Doğru Giderken E5 Çıktığımda Aracımın Aşırı Derecede Sola Kaydığını Fark Ettim Servisle Görüşüp Aracımı Götürdüm 4 5 Saat Kadar Bekledim Yapıldı Dediler Tekrar E5 Çıktığımda Yam Olmamıştı Yine Hafiften Sola Çekiyordu 2ye Götürdüm Tekrar 4 5 Saat Bekledim Yapıldı Diye Tekrar Teslim Aldım Denediğimde Bu Seferde Fazla Kaçırmışlar Ayarı Bu Seferde Hafiften Sağa Çekmeye Başladı Bende Bir Türlü Yapamıyorlar Diyerek Şikayette Bulundum Gereğinin Yapılacağını Ve Özür Dileneceğini İlgileneceklerini Düşünürken Servisten Bana Dönüldü Ve Şenol Bey Şikayetiniz Varmış Aracınızı Getirin Gerekeni Yapalım Deyince Sevindim Sevincim Başlar Başlamaz Yanlız Aracı Kontrol Edelim Bir Şey Çıkmayıp Bir Tek Rot Ayarı Yapılacak Rotta 1.500 + KDV Demezler Mi Bana Ben Bu Aracımı Park Otomotivden Sıfır Olarak Aldığımda Bildirmişim Böyle Bir Hatası Var Diye Benden Ne Parası İsteniyor Anlamış Değilim Ben Bu Zamana Kadar Araç Alıp Bindim İlk Defa Duyuyorum CHERY Markası Malının Arkasında Durmadığını Ben Böyle Bir Saçmalık Saygısızlık Ukalaca Davranmaları Telefonda Bir Müşteriye Hatası Olmayan Bir Soruna Siz Bir Düşünün 1.500 + KDV ye Karar Verirsiniz Bizde Gerekeni Yaparız Diyerek Telefonu Kapattılar Ben Bu YENİBOSNA PARK OTOMOTİV Ve CHERY GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN ŞİKAYETCİYİM Haklarında Gerekenin Yapılmasını ARZ Ederim
 
Çözüm
Konu başlığınız forum kurallarına uygun olarak düzenlenip konunuz uygun kategoriye taşınmıştır,

Aracı sıfırmı aldınız bılmıyorum ancak sıfırda alsanız sorunu yaşar yaşamaz hatta ilk kullanımda bunu dile getirmeniz gerekirdi bence, çünkü servis ya da bayii şu mantıkta ilerlemiş olabilir, biz aracı hatasız olarak teslım ettık ancak siz yüksek bir hızda derin bir çukura düşürmüş ve rot ayarınıda bozmuş olabilirsiniz. gibi olaya bakmıs olabılırler. tabı bu benım gorusum gecmıs olsun yınede.
Konu başlığınız forum kurallarına uygun olarak düzenlenip konunuz uygun kategoriye taşınmıştır,

Aracı sıfırmı aldınız bılmıyorum ancak sıfırda alsanız sorunu yaşar yaşamaz hatta ilk kullanımda bunu dile getirmeniz gerekirdi bence, çünkü servis ya da bayii şu mantıkta ilerlemiş olabilir, biz aracı hatasız olarak teslım ettık ancak siz yüksek bir hızda derin bir çukura düşürmüş ve rot ayarınıda bozmuş olabilirsiniz. gibi olaya bakmıs olabılırler. tabı bu benım gorusum gecmıs olsun yınede.
 
Çözüm

Bu konuyu görüntüleyenler

Chery Forum Chery Forum

Duyuru!

"Chery Forum" tamamen gerçek ve onaylı üyelerin bir araya gelerek oluşturdukları bir topluluktur! Chery markası ile hiçbir resmi bağımız yoktur! Forum sitemiz tüm Chery severleri tek çatı altında toplayarak Chery araçları hakkında yardım ve destek alma olanağı sağlamayı hedefler.

Son konular

Üst